Nou, ik blijf weg, en kom terug als het weer werkt, want ik kan niets, ik weet dat er aan wordt gewerkt, sorry, maar ik baal gewoon heel erg dat dit mij heel veel tijd kost en plannen laat veranderen.
Want Gunther heeft gewoon even een klik met de muis gedaan om te updaten, alleen speciaal voor jou...
Eerst lopen mensen te klagen dat update naar 1.8 te lang duurt. Dan word er geupdate en ineens poef pats klagen dat het te snel gaat
Het is vervelend dat jij wat tijd bent kwijt geraakt en/of meer tijd moet spenderen om iets klaar te maken, maar dat is nou eenmaal hoe het gaat. Er is altijd de kans dat iets niet 100% goed gaat. Om er nou zo op te reageren is echt onnodig.
Je "bug meldingen" zijn ongetwijfeld handig, maar de manier waarop is iets minder handig.
Ik ga er van uit dat Gunther speciaal voor jou al je bugs gaat oplossen..
En niet geheel onbelangrijk, jij was gebanned wegens enorm hinderlijk en irritant gedrag. Begin 2015 nou alsjeblieft niet met dezelfde fouten waardoor je die ban kreeg.
Ik weet zeker dat Gunther duizend maal meer gefrustreerd is dan jou omdat alle bugs, errors en klachten op zijn dak vallen.