Paar tips
De zone waarin je mag plaatsen markeren zodat je niet hoeft te lopen zoeken met continu de message "you cannot place blocks".
Een extra zone zodat je eventueel leaves kan weghakken.
Het plafond iets lager zodat er geen random logs bij komen als de boom te groot word OF een extra zone die er voor zorgt dat je zelf de logs weg kan hakken als dit wel gebeurd.
En nog een bugje, de buffer overflow moet nog een chest/oven boven zodat de piston daar geen toren boven bouwt. Nu drukt hij namelijk de muur omhoog als het reservoir vol zit.
En sowieso werkt dat ook niet helemaal goed. Het idee is dat de torch uit moet gaan zodra er een blokje tussen zit neem ik aan? Zo ja, dan werkt het niet want dat gebeurd namelijk niet
Hierdoor is ook een van de reservoirs stuk gegaan trouwens.
Een van de pistons van het 3de reservoir is door geduwd en ligt nu in het reservoir waardoor deze de bomen niet meer naar het reservoir toe kan drukken.
*editje*
Ik heb het gefixed, als je me online treft kan ik wel laten zien waar het probleem zat.
*editedit*
En nog een "bug". Op een gegeven moment zat er een fence in de productie lijn richting het reservoir.
Geen idee hoe dit gebeurd is en of dit uberhaupt wel op te lossen is.