Mhirr, je bent boos, dat is duidelijk. Maar je zit nu allerlei dingen te verdraaien en dat vind ik echt niet kunnen. Er is niks gemanipuleerd, het enige wat hier gebeurd is is dat men de verkeerde indruk en de verkeerde verwachtingen hebben gehad van een topic dat was bedoeld om het plezier op TC te verbeteren.
Om gelijk even wat recht te zetten, ik heb het topic naam terug veranderd naar wat het origineel was. En niet zoals jij zegt, veranderd naar Manhattan project. Ik heb de poll zijn gang laten gaan tot er te veel off topic gediscussieerd werd en vervolgens, inderdaad, gesloten om te voorkomen dat dit dusdanig uit de hand zou lopen.
Verder zou ik zou je vriendelijk willen verzoeken om dit topic tot Manhatten te beperken zodat we niet nog een topic volledig off-topic krijgen. Als je verder wilt discussieren over (naar mijn mening) jouw verkeerde indruk en verdraaiing van de waarheid dan kan je mij persoonlijk aanspreken via ingame en/of forum PM of je opent een ander topic specifiek voor waar jij over wilt praten.