Ik ben bezig om de project pagina wat aan te passen en bij te vullen: http://www.tweakcraft.net/projects-view?id=42Een aantal helpers heb ik al in de lijst kunnen zetten, als je er niet tussen staat hoor ik dat graag... dan zet ik je erbij
ik wil wel een winkel maken van alle resources en stone gravel enzovoorts wel graag in een eigen zone zodat mensen niet kunnen stelen een deel van de opbrengst gaat naar het stadhuis
Quote from: Bas_van_Dijck on 15 August 2011, 11:00:18ik wil wel een winkel maken van alle resources en stone gravel enzovoorts wel graag in een eigen zone zodat mensen niet kunnen stelen een deel van de opbrengst gaat naar het stadhuiso ja en ik wil ook wel een villa XDps ik heb ook nog bouwrechten nodig
Maar om een winkel te kunnen bouwen heb je toch bouwrecten nodig?
ik ben begonnen met de groenstroken om de binnenstad. ik heb al een kwart gelegd, alleen moet ik nog even kijken wat en hoeveel ik er allemaal in ga planten.
Quote from: Gh0stT4il on 17 August 2011, 23:19:51ik ben begonnen met de groenstroken om de binnenstad. ik heb al een kwart gelegd, alleen moet ik nog even kijken wat en hoeveel ik er allemaal in ga planten.Ik vul het stukje bij m'n bios en speelkasteel zelf wel in (recht bovenin op de map dus). Moon